16 Mar 2017

TOKAT VE ZİLE İLÇE MİLLİ EĞİTİMİN BÜYÜK BAŞARISI


Eğitim ve öğretimde yenilikçi uygulamalar paylaşım ve ödül programına Tokat Valisi Cevdet Can, Tokat İl Milli Eğitim müdürü Levent Yazıcı İl ve ilçelerin protokolü katıldı.
Programda:

*Zile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü,
*Zile Lokman Hekim Mesleki ve
*Teknik Anadolu Lisesi,
*Zile Fen Lisesi,
*Zile Melik Gazi İlkokulu,
*Zile Mehmet Akif İlkokulu,
*Zile Dinçerler Mesleki ve
*Teknik Anadolu Lisesi,
*Zile Mesleki ve Teknik
*Anadolu Lisesi ödül aldılar..

Ayrıca Zile Halk Eğitim Müdürü İbrahim Üçköylüoğlu'da taş atölyesindeki emeklerinden dolayı ödül aldı.Tokat genelindeki başarıdan dolayı, İl Milli Eğitim Müdürü Levent Yazıcı ve Zile 'deki başarıdan dolayı İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat Küçükali'nin şahsında tüm öğretmenlerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum..

Hiç yorum yok: