8 May 2008

17 MAYISTA ZİLE de TÜRK MÜZİĞİ ZİYAFETİ VAR


Hemşerimiz Sayın Adnan Hacıbaloğlu ,
Resimde ön sırada kanun çalıyor

İstanbul da faaliyet gösteren Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi Veliler Korosu ( Türk Sanat Müziği Korosu) Yaz etkinlikleri kapsamında, 17 Mayıs tarihinde Bir konser vermek için Zile geliyor. 
Hemşerimiz Adnan Hacıbaloğlunun da üyesi olduğu bu topluluk Adnan Beyin  gayret ve girişimleri neticesinde Zile yi de programlarına aldılar. 
Dev koro 17 Mayıs günü 2 otobüs ile Zile'ye gelecek. Akşam Zile de bir konser verdikten sonra ertesi gün şenliklere katılmak üzere Niksara hareket edecek. Zilelilere unutulmaz bir müzik ziyafeti sunacaklarına emin olduğum bu koronun getirilmesine aracılık ederek vesile olan gerçek bir Zileli olarak tanıdığım değerli hemşerim Adnan beye tekrar, tekrar teşekkür ediyorum. 
Ayrıca dev koroyu ağırlayarak bize dinletme imkânı verdiği için belediye başkanımız Murat Ayvalıoğlunu da kutluyor, Zileliler adına teşekkür ediyorum. 
O tarihte Zile de olamayacağım ve kendilerini dinleme imkanı bulamayacağım için de şahsım adına üzülüyorum. İnşallah hemşerimiz sayesinde önümüzdeki yıllarda dinlemek mutluluğuna erişirim. Zile de son yıllarda yaşanan ender sanat olaylarından biri olacağına emin olduğum bu geceyi siz hemşerilerimin kaçırmamasını diliyorum. 
Keşki Zile de bu tip etkinlikleri daha çok yaşayabilsek. Şimdiden hepinize iyi seyirler diliyorum. 
Hoşça kalın- 
Zile Haber Notu: Hemşerimiz Sayın Adnan Hacıbaloğlu resimde ön sırada kanun çalıyor.

Hiç yorum yok: